12.11.08

Anders Breinholt til TV2


Nyt makkerpar i "Go' morgen Danmark" er studievært på TV 2 NEWS Kamilla Walsøe og Anders Breinholt, der senest har lavet "De sorte spejdere" på P3. De to skal fremover som fast makkerpar give seere en god morgen på TV 2 sammen med Cecilie Frøkjær og Morten Resen.

"Jeg glæder mig rigtig meget til at arbejde sammen med Kamilla. Jeg har set hende på TV 2 NEWS, og jeg synes, hun er fantastisk dygtig. P3s lyttere vil nok vide, at jeg de sidste fire år har set "Go' morgen Danmark" meget intenst," fortæller Anders Breinholt.

Han uddyber:

P3s lyttere vil nok vide, at jeg de sidste fire år har set "Go' morgen Danmark" meget intenst

—Anders Breinholt

"Så var der et tv-program, jeg skulle lave, skulle det være dét. At jeg oven i købet får mulighed for at komme med på holdet lige nu, hvor programmet står foran en opdatering, bliver bare mere spændende."

Kamilla Walsøe siger:

"Anders er både sjov og skarp, og jeg glæder mig meget til vores samarbejde. Min force er min baggrund i nyhedsjournalistik, og jeg er sikker på, Anders og jeg vil supplere hinanden godt i "Go' morgen Danmark".

Seerne kan opleve det nye "Go' morgen Danmark" fra mandag 5. januar 2009.

***